Információk A túlvilág vándorai családi társasjáték (FSPASRS)
A következő webáruházak értékesítenek A túlvilág vándorai családi társasjáték (FSPASRS) és honlapunknak köszönhetően megtudhatja, hogy hol vásárolhatja meg ezt a terméket a legolcsóbban..
A túlvilág vándorai családi társasjáték (FSPASRS) a következő ellenőrzött üzletekben vásárolható meg:
A flash akció vége:
- 419 Day
- 23 Hrs
- 42 Min
- 33 Sec
Termékleírás
Lélekvezető társaiddal számtalan alkalommal hajóztatok már a Túlföldre, de soha nem léphettek a partjaira. Nem, a ti örökkévaló feladatotok, hogy átvigyétek az arra érdemes lelkeket, és aztán azonnal visszatérjetek újabb lelkekért. Sok-sok éven át, örökkön-örökké, amíg az istenek fel nem mentenek titeket a feladat alól.Ha a Limbus folyó partján állva az ember kikukucskál a halotti maszkja résein, akkor épp megláthatja a túlsó partot belengő ragyogást. Odaát, egyetlen hajóútnyira innen terül el az örök boldogság. A földi halandók sokféle néven nevezik ezt a túlvilági helyet, de mi úgy hívjuk: Túlföld.Beszélnek ám az alvilági körökben egy titkos, rövidebb útról. Sötét hangok azt ígérték, hogy ha elég démont csempészel át a Túlföldre, ők átveszik ott a hatalmat. És akkor, szavukat adták, sötét uralkodásuk alatt sokkal gyorsabban beengednek majd a mennyei birodalomba. Mióta lélekvezetőként szolgálsz, soha nem kaptál még ehhez fogható ígéretet. Eltűnődsz hát, hajlanál-e valaha az alkura. Vajon a társaid már el is fogadták?Játék előkészületek: Válasszátok ki az egyik ajándék paklit, azt tegyétek képpel felfelé az első két hajó közelébe úgy, hogy minden játékos elérje azokat. Helyezzétek a 17 hangot a hajók mellé, vagy helyezzétek őket egyből a hajókra a jelölések szerint.A hajók közelébe helyezzétek le a három maszkot. Adjatok minden játékosnak egy szavazó korongot és véletlen szerűen válasszátok ki a játékost, aki a mesterérmét kapja.Válasszátok ki az egyik ajándék paklit, azt tegyétek képpel felfelé az első két hajó közelébe úgy, hogy minden játékos elérje azokat. Helyezzétek a 17 hangot a hajók mellé, vagy helyezzétek őket egyből a hajókra a jelölések szerint. A hajók közelébe helyezzétek le a három maszkot. Adjatok minden játékosnak egy szavazó korongot és véletlen szerűen válasszátok ki a játékost, aki a mesterérmét kapja.Keverjétek meg a 12 lélekkártyát, és alkossatok belőlük egy képpel lefelé fordított paklit. A lelkek zöld, piros vagy kék színűek lehetnek. Majd keverjétek meg a 12 démonkártyát, és alkossatok belőlük egy képpel lefelé fordított paklit. A zsonglőrt tartsátok külön.Csapatok:Keverjétek meg a csapatpaklit, és osszatok belőle minden játékosnak egy-egy kártyát. Ezeket a szerepköröket tartsátok titokban egymás előtt - ez a kártya határozza meg a játékban betöltött szerepeteket: Lélekvezetők - azok a játékosok, akik lélekkártyát kaptak, igyekeznek együtt dolgozni és minél több lelket átjuttatni a Túlföldre. Démoncsempészek - azok a játékosok, akik démonkártyát kaptak, titokban fognak dolgozni, hogy minél több démont csempésszenek át a Túlföldre. Zsonglőr - az a játékos, aki a csibész Zsonglőr kártyáját kapta, egyedül fog játszani. Célja, hogy egyenlő arányban jussanak át lelkek és démonok a Túlföldre.Három kör, három vándor:Osszatok minden játékosnak egy kártyát a lélekpakliból és a démonpakliból - ezeket tartsátok titokban egymás előtt. A mesterérme birtokosának lenni igen nagy felelősség, hiszen az a játékos, akinél az érme van, befolyásosabb a többieknél. Minden körben ő ültet elsőként vándort egy hajóba, döntetlen esetén pedig az övé az utolsó szó. De az érme körről-körre gazdát cserél. A játék célja:A túlvilág vándorai társasjáték három körből és mindegyik kör három fázisból áll. A játékosok minden körben beültetnek egy vándort valamelyik játékban lévő hajóba. Ezért cserébe megkapják a helyhez tartozó ajándékot és hango(ka)t. A játékosok végrehajtják az ajándékhoz tartozó különleges akciókat. A játékosok a hangjaik segítségével megszavazzák, hogy melyik hajó induljon útnak a Túlföldre. Miután a harmadik hajó is átért a Túlföldre, ideje felfeni a vándorokat és pontozni. Számoljátok össze a lelkeket, a démonokat - a legtöbb pontot szerző csapat nyer. De a játék során alaposan át kell gondolnotok, hogy mikor milyen információt osztotok meg egymással. Hogy kiben bíztok, mikor blöfföltök és mikor hallgattok bölcsen. Csend kiegészítő:Ha már ismeritek az alapjátékot, akkor újabb élményekért hozzáadhatjátok a Csend kiegészítő 15 kártyáját. A kártyák váratlan fordulatokat hoznak a játék minden körébe. Előfordulhat, hogy a csendkártyán lévő utasítás ellentmond a játék alapszabályainak. Némelyik csendkártya megtiltja adott játékosoknak, hogy beszéljenek. A csendkártyák csupán egy körig fejtik ki hatásukat. A kör végén, miután a megszavazott hajó átkerült a Túlföldre, dobjátok el a csendkártyát.A túlvilág vándorai egy izgalmas társasjáték, igazán pörgős és a különleges grafikája szinte mindenkit magával ránt.Doboz tartalma:6 játéktábla15 vándorkártya40 ajándékkártya17 hangjelölő8 szavazókorong1 mesterérme3 maszk
Termék A túlvilág vándorai családi társasjáték (FSPASRS) kategóriából társasjátékok megvásárolható az online boltban xupe.hu a következő áron 12 325 Ft.
Információk A túlvilág vándorai családi társasjáték (FSPASRS)
Gyakran ismételt kérdések A túlvilág vándorai családi társasjáték (FSPASRS)
Mi az ár A túlvilág vándorai családi társasjáték (FSPASRS)?
Termék A túlvilág vándorai családi társasjáték (FSPASRS) már megvásárolható a 12 325Ft az üzletben xupe.hu.
Hol vásárolhat A túlvilág vándorai családi társasjáték (FSPASRS)?
Ez a termék A túlvilág vándorai családi társasjáték (FSPASRS) megvásárolható például a boltban xupe.hu.
Ez A túlvilág vándorai családi társasjáték (FSPASRS) raktáron?
Igen, jelenleg a termék A túlvilág vándorai családi társasjáték (FSPASRS) raktáron. A boltban is kapható xupe.hu.
What is the EAN code of A túlvilág vándorai családi társasjáték (FSPASRS)?
EAN-kód ehhez A túlvilág vándorai családi társasjáték (FSPASRS) Ez: 5999566845857